tisdag 31 maj 2011

baby you're a challange.

Jag har bott i mitt nya hem i över en vecka. Jag trivs skit bra, och jag kan inte längta mer tills allt är klart här ute. Jag jobbar och jag pluggar. welcome to my life. Olle tycker de är tråkigt när jag pluggar, och när jag sitter vid datorn, vilket jag typ aldrig gör iofs. Mamma kunde inte tjata mer om ett blogginlägg :) varför hon nu vill att jag skriver något, hon borju bara här borta, typ 25 meter från mig, och vet varenda steg jag tar. Men men, ni vet ju hur dom är våra käraste mammor. Puss på dig!

Mamma och pappa åker till stockholm i morgon med hingstarna och Lina, och eftersom stoa inte var dräktig nu så står hon kvar på semin ett tag till, så jag har bara en häst och ett föl här hemma och tre hundar såklart. Så ni vet vart ni finner mig om ni vill nåt :)



Kvällens pluggoutfit är Hannas tröja från weekday, det står night light på den. Min favorit tröja är det. Jag har även rotat fram ett par knallrosa aladin brallor som jag köpte på GC när jag var där 2008. Fatta gamla!

Rihanna gapar i mina högtalare att hon want you to make her feel like she's the only girl in the world. Det är en fluga här som är störig. Och jag måste betala mina räkningar.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar