söndag 10 oktober 2010

BRAND NEW DAY

Hej Hej hallå!

Idag vaknade jag utvilad med helt ny fin energi. Jag drog mig ur den varma sängen och satte igång kaffet och datorn. Gjorde mig lite frukost och inväntade att klockan skulle bli 11 så jag kunde åka till Wiad och hänga i stallet med Madde. När klockan väl blev 11, in i bilen och tanka och köra. Två personer körde mot rött på vägen ut när polisen låg bakom mig. haha. Jag kunde inte sluta skratta och inte poliserna heller. Vi tog in hästarna och pysslade ihop ett träns och en sadel och skrittade ut en sväng. Det var hur jävla skönt som helst och komma ut i stallet och skogen. Tack Maddusen - puss. Nu sitter jag här i köket igen, luktar häst och vägrar ta av mig kläderna för det är så mysigt att lukta lite häst ibland :) Käkade en Sallad nyss och nu borde jag åka till min lägenhet och städa, men jag fick en sån bra parkeringsplats här på gatan så jag vet inte jag vill göra det nu.. Snart kommer Hanna hem med hela gänget. Gud vad jag har saknat alla hundar och henne. Jag kokar just nu ris åt Java som är lite dålig i magen. Så jag ska nog städa här hemma i stället, då det ser ut som ja, silence speaks louder than words kan man väl säga.

Tack och adjö!
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar