måndag 19 maj 2014

Som några av förstod har alltså Brownie flyttat hem igen. Lilla prinsessan! Vi har haft fantastisk framgång, hon kom till mig nästan oriden det senaste året. Vi jobbade länge med kvickhet i reaktion för skänkeln och efter det hitta ett stöd i handen så vi kunde börja muskelträna lite mer. Senare på våren började vi kunna göra ökningar i trav och galopp och hon blev starkare och starkare. Mitt i sommaren. En varm juli dag på norra Öland så startade jag första LBn och fick mersmak. 

Vi gjorde ingen strålande första start men jag kände att vi hade många poäng att samla! Så jag gjorde några starter och tillslut började placeringarna rulla in. 

Vi avslutade säsongen i Eksjö med en andra plats i LA3 i finalen av div 2 för Småland. Vi har gjort en start denna säsongen med bra procent och fina ritter, men vi hamnade precis utanför placering. 

Nu hoppas jag att Brownies ägare ta sig an utmaningen att underhålla och vidareutveckla sin fina häst! :) pussa på henne varje dag från mig! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar