torsdag 14 november 2013

Hej på er! 

Vilken underbar helg jag hade i Stockholm och Västerås! Landade hos Julia och Fredrik vid 7 tiden på fredagen, vi skålade och firade in helgen. Fredrik gjorde fantastisk mat och snackade hela kvällen. På lördagen så tog vi sovmorgon, snabb frukost och så stack lägenhetsägarna ut på städdag i föreningen. Jag plockade och fixade lite och sen drog vi ut i stallet. Så himla mysigt att äntligen få träffa framtid som julia har tagit hem från Island. Julia köpte henne för 3 år sen och hon kom hit nu i september. Hur fin och mysig som helst, jag hoppas verkligen det blir en häst som passar Julia! 




Och så fick jag ju såklart rida på Katla som julia rider.. 




När vi var klara i stallet så åkte vi tillbaka till stan och svirade om till den försenade halloween festen. Med gamla och nya bekantskaper! Så sjukt kul att träffa don allihopa igen. Tänk vad tiden springer iväg. 

Alla var utklädda och festen var grym. Framförallt rökmaskinen. Så tack för den kvällen! 




På söndagen rullade jag och bilen till Västerås för att hälsa på Stina. Hon pluggar där så jag tänkte passa på när jag var långledig och ändå hade "vägarna förbi" ;) 

Vi drack kaffe, gick en promenad runt om i stan och lagade älggryta med potatisgratäng och stoooor sallad. Till dessert så serverade hon en kladdkaka. Alltså så sjukt gott. Måndag morgon åkte jag tillbaka åt Nybro tidigt för att inventera på kvällen. 




Så tusen tack mina pinglor (och fredrik) för den här helgen! Välbehövligt och efterlängtat! Puss på er! ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar