måndag 20 augusti 2012

Det kan ju hända att någon undrar hur jag mår, och jag mår bra! Förutom lite illamående och snurrigheter kombinerat med lite värk ibland så mår jag himla bra!

Alla tar väl hand om mig, framförallt Henry som får stå ut med mycket nu när jag är lite mindre rörlig och alert ;P

Igår var Ica och ami här en stund när Henry var och tränade. Vi åt lite glass och snackade om livet. Pappa kom förbi och hängde upp rullgardiner i vardagsrummet. Det är ju sol där hela dagarna så kan vara skönt att kunna rulla ner och kolla på tv och så. Vi har ju inga gardiner i vardagsrummet så vi behövde ju något iaf!

Mamma linar tummen nu och det går bra! Skönt att min lilla mor kan underhålla henne medan jag ligger på sofflocket eller ja mest i sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar