tisdag 13 mars 2012

Alla som känner mig vet att jag mycket sällan tackar nej till mat eller annat ätbart, det kommer alltid vara så! Och jag tänker inte göra någon jätte insats för en karaktärsförändring där. Däremot, hör och häpna! Jag har tagit min först löprunda på två år, plus att jag har överlevt dagen! Jag tog det sjukt lugnt. Alltså överdrivet lugnt. Joggade intervall, 1minuters med promenad 1 minut. Det var skönt, tror att jag inte hade varit lika nöjd med min insats om jag hade sprungit på som jag brukade. Haha! Nu kommer hunden stora utmaningen att hålla kvar vid detta i mer än 2 veckor ;P så håll nu alla tummarna åt mig! I morgon hoppas jag på lite ridhusträning för mig och tjuren hoppas även att han sköter sig klanderfritt, som idag när vi övade byten i skogen :)

Nice ass på bilden från i söndags :) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar