fredag 27 januari 2012

I keep doin' my own thing

Hej!

Idag är det fredag, igen. Har två träningsdagar framför mig, för Ann då. Ska bli skönt och förhoppningsvis ser hon en förbättring, å andra sidan förväntar hon väl sig det av mig. Men de är alltid skönt om man får höra att det går framåt. Jag tycker ju att det gör det. Men med framgång kommer motgång, och det kan jag skriva under på. Han är en speciell lite krabat den där Ferdinand.

Inte nog med Ann kommer på besök, Olles favorithund Musse kommer också, och min favorittonåring Madde. Känns som att de var länge sen vi sågs, fast de inte var det. I våra mått mätta. Pappa eldar i badtunnan då misstänker jag att även favoritgubben(!) är på utflykt hitåt :)

Så idag ska jag städa här ute hos mig, och fixa lite så det blir fint. Måste ju vara städat när man får besök! Vet inte om jag har sagt det men toaletten är ju klar och sådär. Allt funkar fint, förutom att jag ibland sitter här och tänker att "guuud vad jag måste kissa, men jag orkar inte gå in än" det behöver jag ju inte längre, kan ju bara gå bort till toan ;P trög man är va?

Nähe, det är väl bäst att sätta igång, 17,30 ska vi vara redo för träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar