onsdag 19 maj 2010

craaaaaavings

Jorå, cravings it is. Jag är sjukt trött på att gå hemma. Det kan vara det tristaste som finns just nu. Jag vill gå på stan och skina lika starkt som solen. Jag vill Spendera pengar på onyttigheter. Jag vill känna livet komma till mig - Det händer ju inte här inne direkt...

Jag har inte fått min Buffé-tidning på flera månader och jag undrar vart den tar vägen? hm.. Jag gillar att få den läsa en massa recept och sånt. Idag gjorde jag världens frulle, Keso, ägg, avokado och tomatsallad. Nu i eftermiddags åt jag en sallad med kassler. Jag behövder handla mat. Och få lön...

Nu ska jag trakassera alla mina vänner på telefon, för jag känner mig en smula ensam måste jag säga.
Snart åker jag till Norge. yeey. Som jag har längtat efter denna spa weekend!

Dessutom, vill jag skaffa mig ett mål.. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar